Ez a oldal a szolgáltatásain belül cookies-t használ. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információk
info@kemvilag.hu
Telefonos megrendelések: 8:00 - 16:00 - +36 15507815
KATEGÓRIÁK
Panasztételi protokoll.PDF SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS.PDF

 
Üzleti feltételek
 
1. Alapvető rendelkezések:
Ezek az általános szerződési feltételek ( tovább csak "ÁSZF") meghatározzák  a  jogait és kötelességeit a GsmMarket s.r.o., Nám.osloboditeľov 10, Michalovce 071 01, IČO: 50515152, Adószám: 2120362833 bejegyezve a Kosicei járási bíróságon, a . 43362/V szakaszban, (tovább csak „eladó fél“ vagy „szolgáltató“) és a vásárló (tovább csak „vásárló“ vagy „ügyfél“), között, amelynek tárgya eladás és vásárlás az eladó félwebáruházának webfelültén. Az árak a honlapunkon 27% ÁFA-t tartalmaznak.
 
2. Adatvédelmi nyilatkozat
GsmMarket , s.r.o., Nám. Osloboditeľov 10, 07101 Michalovce Cseh Köztársaság Adószám: 50515152 ("CamMarket") társaság, a www.kemvilag.hu internetes üzlet üzemeltetője kijelenti, hogy minden személyes adatot (a továbbiakban csak „adatok") szigorúan bizalmasnak tart, és azokat a személyes adatkezelés területén érvényes törvényi rendelkezéseknek megfelelően kezeli. Az Ön személyes adatainak biztonsága számunkra prioritás. Ezért szentelünk kellő figyelmet a személyes adatok kezelésének és védelmének. A jelen Személyes Adatok Feldolgozásának Alapelveiben ("Alapelvek") Önt tájékoztatni szeretnénk arról, hogy Önről milyen személyes adatok gyűjtése történik, és ezeket a továbbiakban miként használjuk fel.

3. Személyes adatok és feldolgozásuk
 
3.1. A személyes adatok kategóriái
 Attól függően, hogy Ön melyik szolgáltatásainkat használja, különböző adatokat gyűjtünk.
 
Amennyiben nálunk vásárol, a következő adatokat gyűjtjük:
  • Név és kapcsolattartás adatai Keresztnév és családnév, e-mail cím, levelezési cím, számlázási cím, telefonszám, bankkapcsolat
  • Demográfiai adatok. Nemre vonatozó adat, születés ideje, ország és az előnyben részesített használt nyelv.
  • A szerződés megkötése alapján keletkezett adatok – megvásárolt termékek, ügyfél-szegmens, a nyújtott szolgáltatások terjedelme
Amennyiben Ön VIP klubtag, a következő adatokat gyűjtjük:
  • Név és kapcsolattartás adatai Keresztnév és családnév, e-mail cím, levelezési cím, számlázási cím, telefonszám, bankkapcsolat.
  • Demográfiai adatok. Nemre vonatkozó adat, ország és előnyben részesített használt nyelv, születési idő.
  • Bejelentkezési adatok. Bejelentkezési nevek és jelszavak. A valódi jelszóhoz nincs hozzáférésünk.
Amennyiben marketing üzeneteket fogad tőlünk, a következő adatokat gyűjtjük:
  • Név és kapcsolati adatok - e-mail cím és keresztnév.
  • Demográfiai adatok - ország, nemre vonatkozó adat.
Továbbá a következő személyes adatokat dolgozzuk fel:
  • A CamMarket és az ügyfél közötti kommunikációból származó adatok
  • A CamMarket üzleteiből és területeiről származó kamerafelvételek
  • A CamMarket által kezelt honlapokon tanúsított viselkedésről készült felvételek

3.2. A személyes adatfeldolgozás céljai
 
  • Szolgáltatások nyújtása és azok javítása. Annak érdekében, hogy a felkínált szolgáltatásainkat az Ön minél nagyobb megelégedésére nyújthassuk és javíthassuk, feldolgozzuk az Ön személyes adatait. Konkrétan ide tartoznak:
  • Az áru vagy szolgáltatás megrendelésének feldolgozása, akár honlapunkon, mobil alkalmazáson, vagy vevőszolgálati telefonvonalon keresztül. Törvényi indok itt az, hogy ez az adásvételi, ill. a VIP klub szerződés teljesítéséhez, egyes kiválasztott adatoknál pedig a jogi kötelezettségek teljesítéséhez (pl. számviteli bizonylatok) elengedhetetlen.
  • Figyelemfelhívás áruk elérhetőségére. Abban az esetben, ha valamilyen áru elérhetőségének figyelését kéri, személyes adatait az Ön beleegyezése alapján dolgozzuk fel.
  • Ügyféltámogatás. Az ügyfélszerviz és az adásvételi szerződés vagy a VIP klub szerződés esetleges teljesítési problémáinak kiküszöbölése céljából , az Ön személyes adatait ezen szerződések szükséges teljesítése alapján dolgozzuk fel.
  • Kommunikáció Az összegyűjtött adatokat az Önnel történő kommunikáció és annak egyedi hozzáigazítása céljából használjuk fel. Például Önnel kapcsolatot teremthetünk telefonon, e-mailben, vagy egyéb módon azért, hogy emlékeztessük, hogy az áru ott van az online kosárban, segítsünk Önnek a megrendelés befejezésében, közöljük Önnek a kérésének, megrendelésének vagy reklamációjának aktuális állapotát, vagy Öntől új információt szerezzünk ahhoz, vagy figyelmeztessük arra, hogy fiókja aktív állapotának megőrzéséhez bizonyos lépéseket kell megtennie. Amennyiben VIP klubtag, az adatait a VIP klub tagsáról szóló szerződés teljesítése céljából dolgozzuk fel. Amennyiben nem tagként vásárol nálunk, ezeket az adatokat jogos érdekből dolgozzuk fel, ami a Notino társaság jogos érdekében történik, amint ezt fentebb le van írva.
  • A szolgáltatások javítása. Az adatokat a szolgáltatások és a rendszerek folyamatos javításához használjuk fel, beleértve az új funkciók hozzáadását , s egyidejűleg, összesített elemzés ésbusiness inteligence alapján tájékozott döntéshozatal érdekében, mindezt pedig jogos érdekünk alapján , amely a vállalkozás szabadságából ered, valamint szükséges a felkínált szolgáltatások javítására az üzleti versenyben történő sikerének elérése céljából. Ahhoz, hogy az Ön jogai és érdekei számára megfelelő védelmet biztosítsunk, a felújítási célokra anonimizált személyes adatokat használunk.
  • Biztonságvédelem és vitás kérdések rendezése. Az adatokat jogos érdekből is feldolgozhatjuk, amely rendszereink és ügyfeleink védelmében, a csalások észlelésében és megelőzésében, a jogviták rendezésében és megállapodásaink érvényesítésében rejlik, jogos érdek alapján.
  • Kamerafelvételek. A GsmMarket - jogos érdekei védelmében - üzleteiben és térségeiben kamerákat helyez el. A kamerával ellátott térségeket mindig figyelmeztető jelzéssel látjuk el.
  • Marketingajánlat.
  • üzleti közlemény
  • Abban az esetben, amennyiben az üzleti értesítő küldéséről leiratkozik, az Ön elektronikus elérhetőségeit továbbá erre nem fogjuk használni. Csak akkor kezdjük ennek ismételt használatát, amennyiben újra regisztrál, vagy ezt kifejezetten kérni fogja.
  • Ezeket az üzleti tájékoztatókat mindig visszautasíthatók, a mindegyik e-mailben megtalálható leiratkozási hivatkozás alkalmazásával.
  • Az Ön által vásárolt termékekhez Önnek a megvásárolt termékhez hasonló termékről üzleti értesítőt küldünk.
  • Az Önnél megjelenő marketing ajánlatok kiválasztása történhet további információk alapján, melyeket Önről az idők során az elérhetőségi, demográfiai adatok, a kedvenc tételek és termékeink, valamint weboldalaink használati adatai (cookiek, IP-cím, az Ön böngészője nyújtotta adatok, a kattintásokról, a megjelenített üzleti közleményekről, valamint a meglátogatott termékekről szóló adatok) alapján szereztünk. Nem végzünk teljesen automatizált adatfeldolgozást, mely Önre nézve jogi következményekkel járhatna.
  • Amennyiben VIP klubtag, az adatait a VIP klub tagsáról szóló szerződés teljesítése céljából dolgozzuk fel. Amennyiben nem tagként vásárol nálunk, ezeket az adatokat jogos érdekből dolgozzuk fel, amely jogos konvenciós marketing érdekében történik.
  • Amennyiben Ön nem az ügyfelünk, az adatokat az Ön beleegyezése alapján dolgozzuk fel.
  • Ezen feldolgozásokkal szemben Ön bármikor jogosult térítésmentes kifogás benyújtására. Az elérhetőségi adatok e dokumentum végén találhatók.
  • A GsmMarket által üzemeltetett weboldalakon található cookiek feldolgozása
  • Abban az esetben, amennyiben webes böngészőjében engedélyezettek a cookiek, a Notino által üzemeltetett weboldalakon található cookiektól nyert viselkedési visszajelzéseket dolgozzuk fel, mégpedig a GsmMarket internetes oldalainak jobb működése és a GsmMarket internetes reklámjai céljából. Bővebb információt e dokumentum külön fejezetében talál.

3.3. Személyes adatok átadása harmadik feleknek
 
Személyes adatait a harmadik félnek csak akkor adjuk át, vagy más módon közvetítjük, amennyiben ez az adásvételi szerződés, a VIP klub szerződés teljesítése keretében, jogos érdek alapján feltétlenül szükséges, vagy ha ehhez előzetes belegyezését adta.
  • a) lnyvállalatainknak és feldolgozóknak, az adásvételi szerződés vagy a VIP klub szerződés teljesítése alapján, belső folyamatok és eljárások lefolytatásához
  • b) hitelkártya kibocsátó társaságoknak, fizetési szolgáltató társaságoknak, fizetések feldolgozása végett, valamint bankoknak, az Ön megrendelése okán, az értékesítési szerződés teljesítése alapján
  • c) fuvarozóknak, az Ön által megrendelt termékek vagy szolgáltatások leszállítása és reklamáció ügyintézés végett, beleértve a szerződéstől való elállást is
  • d) partnereinknek, azon a hűségprogramok kapcsolatában, amelyekhez Ön csatlakozik
  • e) egyéb más szolgáltatóknak, az adatfeldolgozásba bevont harmadik feleknek;
  • f) harmadik feleknek, pl. jogi képviselőknek, bíróságoknak, végrehajtás vagy valamilyen szerződés Önnel történő megkötése véget;
  • g) hatóságoknak (pl. rendőrség)
  • h) az ügyfelek között felméréseket végző harmadik feleknek
Amennyiben a harmadik felek jogos érdekükben használják az adatokat, az ilyen adatfeldolgozásért az adatgazda nem visel felelősséget. Ezen adatfeldolgozásokat az érintett társaságok és személyek személyes adatfeldolgozási alapelvei szabályozzák.

4. Ügyfélfiók és a regisztráció nélküli vásárlás
 
  • a) A VIP klub szerződés keretében az Ön számára jelszóval védett ügyfélfiókot hozunk létre. Az ügyfélfiók keretében közvetlenül hozzáférhet adataihoz, beleértve azok szerkesztését is, s így betekinthet mind a befejezett, mind pedig a befejezetlen rendeléseinek adataiba, és módosíthatja a newsletter küldést. Az ügyfélfiókon keresztül szintén kezelheti a személyes adatait és a newsletter küldést.
  • b) Az ügyfélfiók része a VIP klub is, melyben számos előnyös lehetőséget kínálunk Önnek.
  • c) Amennyiben a vásárláshoz nem kívánja az ügyfélfiók létrehozását, az E-shopunkban regisztráció nélkül, úgy mint nem tag, is vásárolhat.
  • d) A VIP klub szerződést, összhangban az erre vonatkozó üzleti feltételekkel, jogosult felmondani.
5.   Személyes adatok bebiztosítása és adatmegőrzés ideje
 
5.1. A személyes adatok bebiztosítása
 
  • a) Az Ön személyes adatai kódolt formában jutnak el hozzánk. Az SSL (secure socket layer) kódolási rendszert használjuk. Weboldalainkat és a többi rendszert, az Ön adatainak elvesztése, illetéktelen személyek azokhoz való hozzáférése, valamint azok megváltoztatása vagy terjesztése ellen, műszaki és szervezési intézkedésekkel biztosítjuk,
  • b) Az adatfeldolgozóinktól megköveteljük annak bizonyítását, hogy rendszereik megfelelnek a GDPR rendelkezéseinek.
  • c) Az Ön ügyfélfiókjába történő belépés csakis személyes jelszavának megadása után lehetséges. Ebben az összefüggésben, szeretnénk felhívni figyelmét arra, hogy beléptetési adatait ne ossza meg harmadik személyekkel, és az ügyfélfiókban folytatott tevékenységének befejezése után a webböngészőjének oldalát mindig zárja be, különösen abban az esetben, ha a számítógépet  más felhasználókkal közösen használja. A CamMarket nem vállal felelősséget a használt jelszavakkal való visszaélésekért, kivéve amennyiben az ilyen helyzetet közvetlenül a GsmMarket idézne elő.
5.2. Adatfeldolgozási idő
 
A személyes adatokat feldolgozzuk és megőrizzük
  • az adásvételi szerződésből eredő összes jog és kötelezettség biztosításához feltétlenül szükséges időtartamra, azaz a megrendelés és a garancia időtartamára
  • a VIP klub szerződés tartamának idejére
  • a garanciaidő lejárta utáni 1 évig, az esetleges viták rendezése végett
  • arra az időtartamra, amelyre a GsmMarket, mint adatkezelő, az általánosan kötelező jogi előírások szerint, köteles megőrizni. A számviteli okmányokat, pl. a Notino által kiállított számlákat, a törvénynek megfelelően, 10 éves időtartamra őrizzük meg.
  • Az áru elérhetőségéről szóló értesítéssel történő jóváhagyás az elérhetőségről szóló információ elküldéséig, de legfeljebb 1 évig,vagy a jóváhagyás visszavonásig marad érvényben.
  • A marketingajánlatokkal való egyetértés 4 évig vagy a visszavonásáig érvényes
  • A GsmMarket üzletekben és a GsmMarket társaság épületeinek környékén készült kamerafelvételek feldolgozása, a készítés napjától számított legfeljebb 90 napig vannak eltárolva.
  • 6 év felülvizsgálata
  • Segítünk a 10 év alatt
  • Kommunikáció 2 év
  • Versenyek 1 év
A többi esetben a feldolgozási idő az adatfeldolgozás céljából következik, vagy a személyes adatvédelmi jogszabályok által van meghatározva.
 
6. Az adatalanyok jogai
 
  • a) Amennyiben az Ön személyes adatait dolgozzuk fel, személyes adatai feldolgozásáról bármikor ingyenes tájékoztatást kérhet.
  • b) Abban az esetben, amennyiben úgy véli, hogy a személyes adatok feldolgozása sérti az Ön személyes adatainak védelmét és a személyes adatok védelemének törvényes által meghatározott feltételeit, magyarázatot kérhet, kérheti az így keletkezett állapot megszüntetését, valamint elsősorban kérheti a személyes adatainak korrekcióját, kiegészítését, megsemmisítését vagy blokkolását.
  • c) Ha jogát gyakorolni szeretné, forduljon az adatvédelmi tisztviselőhöz a info@kemvilag.hu címen. Ezenkívül felveheti a kapcsolatot a Nemzeti Adatvédelmi és Infotmációszabadság Hatósággal.
  • d) Személyes adatainak feldolgozásához adott beleegyezését bármikor visszavonhatja. Amennyiben személyes adatainak feldolgozásához adott beleegyezését visszavonja, személyes adatait kitöröljük vagy anonimizáljuk; ez azonban nem vonatkozik azon személyes adatokra, melyekre a CamMarket törvényben előírt kötelezettségei teljesítéséhez (pl. már leadott rendelések ügyintézése), vagy jogos érdekeinek védelméhez szükségesek. A személyes adatok megsemmisítése abban az esetben is megtörténik, amennyiben a személyes adatokra az adott célhoz nem lesz szükség, vagy ha az Ön személyes adatainak tárolása más, törvény által előírt okból nem megengedett.
7. Weboldalak
 
7.1. Cookie fájlok
Weboldalaink ún. Cookiekat (sütiket) használnak, hogy ajánlatunk az Ön számára releváns, érdekes és felhasználóbarát legyen. A Cookiek apró szövegfájlok, amelyek számítógépében, okostelefonjában, vagy más, az Ön böngészőjében használt eszközben tárolódnak. A cookiekról bővebb információ itt található. Cookie fájlokat használunk pl.:
  • a vásárlói kosár helyes működéséhez, hogy vásárlását a lehető legegyszerűbb módon fejezze be
  • az Ön bejelentkezési adatainak megjegyzéséhez, s így azokat nem kell ismételten megadnia
  • weboldalaink lehető legjobb idomulásához az Ön igényei szerint, a látogatottság, az Ön weboldalon történő mozgása és a kihasznált funkciók nyomon követése révén
  • információszerzés a reklámok megtekintéséről, hogy ne mutassuk olyan áru reklámját, amely Önt nem érdekli
Egyes cookie fájlok gyűjthetnek információkat, melyeket azután harmadik felek használhatnak fel, és amelyek pl. közvetlenül támogatják reklámtevékenységünket (ún. "harmadik fél cookieja"). Például a mi weboldalainkon található, a megvásárolt termékekről szóló információkat egy reklámügynökség internetes reklám -bannerek megjelenítése és adaptálása keretében megjelenítheti, az Ön által megnyitott weblapokon. Ezen adatok alapján azonban Ön nem beazonosítható.
 
7.2.  A cookie fájlok felhasználása
 
A weboldalainkon használt cookie fájlok két alaptípusra oszthatóak fel. A rövid idejű, ún. „session cookiek“, amelyek amint befejezi weboldalaink látogatását törlődnek. A hosszú idejű, ún "persistent cookiek" ezeknek elmentése az Ön készülékében sokkal hosszabb idejű, vagy addig van ott, amíg manuálisan nem törli (a cookie fájlok megőrzési ideje az Ön készülékében, magától a cookiek és az Ön böngészőjének beállításától függ).
 
A cookiek funkcióik szerint is feloszthatók:
  • analitikus /cookiek/, amelyek azáltal, hogy megértjük, hogyan használják a webet a felhasználók, segítenek a webünk felhasználói kényelmének növelésében
  • konverziós /cookiek/, amelyek lehetővé teszik számunkra a különböző értékesítési csatornák teljesítményének elemzését
  • tracking (figyelő) /cookiek/, amelyek a konverziós cookiekkal kombinálva segítik a különböző értékesítési csatornák teljesítményének elemzését
  • remarketing /cookiek/, amelyeket a reklámok személyre történő szabásához és a helyes célirányításához használunk
  • esszenciális /cookiek/, amelyek a web alapvető funkcióképességéhez fontosak
7.3.  A cookie fájlok elutasítása
 
A cookie fájlok használatának beállítása az Ön internetes böngészőjének részét képezi. Induló beállításban a legtöbb böngésző a cookie fájlokat automatikusan fogadja. A cookie fájlok a webböngészője segítségével elutasíthatók vagy az Ön által kiválasztott típusokra korlátozhatók.
 
A webböngészőkről és a cookie fájlokat illető, előzetes beállításokról szóló információk a következő weboldalakon vagy az internetböngészők további dokumentációjában találhatók
A cookie fájlkezelés egy hatékony eszköze a http://www.youronlinechoices.com/hu/ weboldalon is rendelkezésre áll
 
7.4.  Linkek /utalások/
 
Weboldalaink más weboldalakra is tartalmaznak utalásokat, amelyek praktikusak és információkat tartalmaznak. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy ezen oldalak más társaságok és szervezetek tulajdonában lehetnek, valamint üzemeltethetik, melyeknek más módú biztosítási és személyes adatvédelmi alapelveik vannak. Társaságunk nem végez semmilyen ellenőrzést, és nem vállal semmilyen felelősséget semmilyen információért, anyagért, termékért vagy szolgáltatásért, amelyet ezek a weboldalak tartalmaznak, vagy amely rajtuk keresztül érhetőek el.
 
8. Adatkezelés:
 
Az KemVilág.hu a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésre bocsátott adatokat bizalmasan kezeli és kizárólag a szolgáltatások teljesítéséhez szükséges mértékben, illetve a Felhasználó tájékoztatására használja. Továbbá a Webáruházon keresztül szerzett adatokat az 1992. évi LXIII. törvény, valamint a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, továbbá biztonságosan őrzi és megtesz minden óvintézkedést annak érdekében, hogy megakadályozza a személyes adatok elvesztését, illetéktelen felhasználását, módosítását. A Felhasználó a regisztrációjával hozzájárulhat, hogy részére az KemVilág.hu tájékoztató jellegű hírlevelet küldjön termékeiről, szolgáltatásairól, amely hírlevél nem minősül közvetlen ajánlattételnek. A weboldalon történő regisztrációkat, illetve tevékenységeket a weboldalt kiszolgáló rendszer naplózza. A napló tartalmazza Felhasználó IP (internet protokoll) címét, amely így közvetett adatként a Szolgáltató tudomására jut. Az IP cím semmilyen módon nem kapcsolható a Felhasználóhoz, az IP cím alapján a Felhasználót a Szolgáltató nem tudja azonosítani. Az IP címet a Szolgáltató bizalmas adatként kezeli és kizárólag a weboldal zökkenőmentes működésének biztosításához, valamint szolgáltatás fejlesztéséhez, belső anonim statisztika vezetéséhez használja.
A Felhasználó a regisztrációja törlésével a Szolgáltatónak önként rendelkezésre bocsátott adatait törli. Emellett a Felhasználó az adatai törlését e-mailben, vagy postai úton is kérheti. Az adatok törlése végleges, még a Felhasználó külön kérésére sem állíthatók vissza.
 
9. Szolgáltatások és termékek
 
9.1 A Webáruházban megvásárolható termékek mindegyike megtekinthető a személyes átvételi pontunkon és megvásárolható online a webáruházon keresztül. Kivételt képeznek ezek alól azok a termékek, amelyeket ideiglenesen elfogytak, vagy rendelésre beszerezhetőek. Az KemVilág.hu Webáruházban található termékek ára a szállítási költséget nem tartalmazza. A szállítási költség nagyban függ a kiválasztott termékek súlyától, utánvétes fizetés esetén a beszedendő összegtől is. A pénztárnál minden esetben kiírja a rendszer a különböző szállítási módok díjait. Magyarország területi határain kívülre történő szállítás esetén a Szolgáltató az egyedi ajánlatban jelöli meg a szállítási költséget (ÁSZF 1.2). AzKemVilág.hu Webáruházban megtalálható termékek ára a csomagolási költséget tartalmazza.
 
9.2 A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
 
9.3 Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.
 
10.Rendelés menete
 
10.1 Regisztráció
 
Az KemVilág.hu Webáruházban a vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont ajánlott, mivel a jövőbeli vásárlásokat nagyban megkönnyíti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen. A Felhasználónak a regisztrációkor lehetősége van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra, amelyet egy jelölőnégyzet bekattintásával nyugtáz. A hírlevél szolgáltatásról (vagy személyes, telefonos, illetve e-mail megkeresés útján) bármikor leiratkozhat. Az általunk küldött hírlevelek tájékoztató jellegűek és nem minősülnek közvetlen ajánlattételnek.
 
10.2 Bejelentkezés
 
Az oldal tetején található „Belépés” szövegre kattintva a bejelentkező felületen a Felhasználó a felhasználónév és jelszó megadása után tud belépni. Bejelentkezést követően megtekintheti és egyes adatait módosíthatja a „Felhasználói fiók” menüpont alatt.
 
10.3 A megrendelés folyamata
 
  • A termék adatlapján rákattint a „Kosárba” gombra, amikor a termék belekerül megtekintheti annak tartalmát.
  • A vásárlás további folytatásához kattintson a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
  • Járjon el az 1­es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
  • Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát vagy egyből termék belehelyezésekor is oda jut. A kosárban a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával.
  • A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben az adatok megadásával tudja befejezni a megrendelést.
  • A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Pénztár”­ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
  • A rendelésről a rendszer egy automatikus e­mailben tájékoztatja.
10.4 Fizetési lehetőségek, szállítási módok

A megrendelt termékeket Személyes átvétel esetén készpénzben, a termék átvételekor, Előre utalás esetén a rendelés véglegesítését követően bankszámlánkra utalással, vagy pénztári készpénzbefizetéssel bármelyik Otp bankban, Utánvételes kézbesítés esetén a futárnak készpénzben kell kifizetni. 
Külföldre történő megrendelés esetén csak előreutalást tudunk elfogadni.
 
10.5 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik. A megrendelés leadására bármilyen időpontban van lehetőség. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival. Visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Át nem vett csomagok esetén az oda és visszaszállítás díja is a vásárlót terheli, amit köteles rendezni a webáruház felé!

11. Elállás jog
 
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (jelen pontban a továbbiakban „Fogyasztó”). Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén 
a)  terméknek,
b)  több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c)  több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
 
Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó a megvételt követően használatba vette a terméket, az ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé, hiszen a hatályos jogszabályok értelmében a Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.
 
Elállási jog gyakorlásának menete
 
A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja a Fogyasztó részére, hanem a termék szemrevételezésének, ki illetve felpróbálásának lehetőségét. A vásárlástól való elállásnak kell tartalmazni a rendelés dátumát, az áru pontoss megnevezését, a számlaszámot, ahova visszautalhatjuk a vételárat, a gyorsabb kommunikáció miatt a telefonszámot, illetve az e-mailes elérhetőséget. Egyidejűleg az elállással vissza kell küldeni az árute redeti csomagolásban, erdeti kiegészítőkkel beleértve az összes dokumentációt. Az árut ajánlva érdemes feladni, nem futárral elküldve. 

Az árunak komplettnek kell lennie, nem sérültnek, eredeti csomagolásban, és bizonylattal a vásárlásról!!!  Az eredeti csomagolásnak alkalmasnak kell lennie további eladásra - minden tartozék ( dokumentu, kiegészítők)


Visszaküdési cím: 
GsmMarket s.r.o.
1 Maja 8
07301 Sobrance
Szlovákia
 
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató fent megjelölt címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy futárnak átadja) a terméket.
    
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. Szolgáltató azonban nem vállalja át a visszaszállítás lebonyolítását illetve költségét a Fogyasztótól. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. 
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállítási) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe a Szolgáltató.
 
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
 
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti,
b) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel,
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;
d) olyan árut, amely védocsomagolásban van, nem lehet visszaküldeni egészségvédelmi vagy higiéniai okokból, ha a csomagolás sérült, például a spy fülhallgató

a Kormány rendelet 45/2014 (II.26.) törvénye alapján nem vehetjük át a terméket és fizethetjük vissza az árat, mivel a cég nevére lett rendelve. 
 
Természetesen, ha Ön fogyasztó lenne, jogában állna elállni a vásárlástól, de a  törvénykönyv meghatározza a fogyasztó fogalmát. Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.  A vásárlástól való elállás joga csak a fogyasztóra érvényes, ezért nem áll módunkban akceptálni cégétől a vásárlástól való elállást.
 

Kivételt képezünk, ha elégedetlen az eszközzel, vagy hibás működés esetén. A kézhezvétel napján azonnal fel kell vennie a kapcsolatot velünk a

+ 36 15507815 telefonszámon vagy e-mailben: info@kemvilag.hu


Nyomtatvány letöltése itt: 
elállási nyilatkozat
 
MIÉRT PONT NÁLUNK

12. Szavatosság, garancia, jótállás

12.1 Szavatosság

A Szolgáltató a hibás teljesítésért felelősséget vállal, ez a szavatosság, vagy kellékszavatosság. Bármely termék megvásárlása esetén a fogyasztói átvételtől számított 1 éven belül érvényesíthető a szavatossági, vagy kellékszavatossági igény, amennyiben az adott termék az eladás pillanatában magában hordozza a hibát (rejtett hiba, vagy gyári hiba). A szavatossági igény bejelentése esetén a szavatossági idő kezdetétől számított 6 hónapig a Szolgáltató költségére kerül bevizsgálásra a kifogásolt termék. A 6 hónap leteltével a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termékben keletkezett (felfedezett) hiba már a vásárláskor fennállt.

12.2 Garancia, jótállás

Minden az KemVilág.hu Webáruház által forgalmazott bruttó 10 000 Ft vételár feletti termékre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján 1év kötelező jótállást biztosítunk. A jótállási igény a jótállási időn belül – a jótállási jegy átadásának elmaradása esetén – a fogyasztói szerződés megkötését igazoló számla bemutatásával érvényesíthető. A kötelező jótállási idővel párhuzamosan a gyártó által meghatározott jótállási időt is érvényesítjük, amennyiben az a Felhasználóra nézve kedvezőbb (nem kevesebb, mint a rendeletben előirt 1 év). A jótállás nem érvényesíthető, ha a minőségi kifogás a Felhasználóra egyértelműen visszavezethető tevékenység során lépett fel (nem rendeltetésszerű használat, kezelés, karbantartás).

A Ptk. 306. § (1) alapján Felhasználóinkat (magánszemély, vagy vállalkozás, illetve közület) szavatossági / jótállási igény bejelentése esetén 4 féle lehetőség illeti meg: javítás, csere, árleszállítás, vagy elállás (vételár visszafizetés). Bármely a webáruházban forgalmazott eszköz esetén a szavatossági, illetve jótállási időn belül a Felhasználó elsősorban a javítást, vagy cserét követelhet. Amennyiben a javítás jelentős többletköltséggel jár, mint a termék eredeti vételára, akkor termékcsere érvényesíthető. Amennyiben mindkét lehetőség lehetetlen, akkor Felhasználónak joga van árleszállítást, vagy a vételár visszafizetését kérni.
 
13.Panaszkezelés
Alternatív vitarendezés
Az eladó és a vásárló között való jogi viszonyok, amelyek a webáruház használatával és a szerződés megkötésével kapcsolatosan keletkeznek, a Szlovák Köztársaság jogrendje alapján szabályozandók.
E jogviszony résztvevői megállapodtak abban, hogy vita esetén ez a Szlovák Köztársaság bíróságai joghatóság alá tartozik.
Az eladó és vásárló fogyasztó vita esetén, amennyiben a fogyasztó nem volt elégedett a reklamáció elintézésével, vagy úgy véli, hogy az eladó megszegte a jogait, a fogyasztó jogosult az eladóhoz fordulni kérelemmel rendezés céljából. A rendezési kérelem elküldhető e-mailben az info@kemvilag.hu e-mail címre, vagy postai úton az eladó címére. A fogyasztónak jogában áll az eladóhoz fordulni helyreállítás igényével, ha nem elégedett az eladó általi reklamáció kezelés módjával, avagy úgy véli, hogy az eladó fél megsértette jogait. A fogyasztónak továbbá jogában áll alternatív (bírósági eljárás nélküli) vitarendezési kezdeményezést indítani az alternatív vitarendezési testületnél, ha az eladó fél a vásárló kérelmét elutasító válasszal illette az előző mondat alapján, avagy arra, az elküldését illetően 30 napon belül nem válaszolt.
Az online vitarendezési platform interaktív weboldal, amely az EU valamennyi hivatalos nyelvén működik, és amelynek használata díjmentes. A jogvita rendezésére csak olyan testületet lehet felkérni, amely szerepel a platform nyilvántartásában. Minden eljárás lefolytatására az interneten kerül sor.
Mit kell ellenőrizni, mielőtt panaszt tesz?
 
  • Ön valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él
  • A kereskedő székhelye valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben van
  • Panasza olyan termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos, melyet online vásárolt
  • Ismeri a kereskedő e-mail-címét
  • Már kapcsolatba lépett a kereskedővel a panasza miatt
  • Első alkalommal próbálja bíróságon kívül rendezni jogvitáját a kereskedővel
A kereskedőt ebben az ügyben nem perelte be korábban
A fogyasztó javaslatot terjeszthet elő az alternatív vitarendezési eljárás megindítására az illetékes vitarendezési szubjektumhoz, amely a Szlovák Köztársaság Belügyminisztérium által vezetett alternatív vitarendezési szubjektumok listáján bejegyzett jogi személy, vagy a Szlovák kereskedelmi felügyelet (www.soi.sk). A fogyasztó benyújthatja a panaszát az EÚ által műkodtetett online RSO alternatív vitarendezés portálon keresztül is. Panaszt a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2 weboldalon a panasztételi úrlap kitöltésével lehetséges leadni. A fogyasztó jogosult kiválasztani az illetékes alternatív vitarendezési szubjektumot.
A fogyasztói vitarendezési jogviták peren kívüli rendezésének illetékes szervezete a Szlovák kereskedelmi felügyelet, melynek székhelye: Prievozská 32, 827 99, Pozsony (Bratislava), cégjegyzékszáma (azonosító száma): 17 331 927, amely az említett célzattal elérhető a következő címen: Szlovák kereskedelmi felügyelet, Központi felügyelet, Nemzetköti kapcsolatok és alternatív vitarendezési osztály, Prievozská 32, 827 99 Pozsony (Bratislava), avagy elektronikus módon az ars@soi.sk illetve adr.@soi.sk elektronikus e-mail címeken. Weboldali elérhetőség: https://www.soi.sk/. A http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen megtalálható on-line vitarendezési felület használható az adásvételi szerződésből származó viták rendezése során az eladó fél és a vásárló között.
Az Európai Parlament és Tanács rendelete ((EU) 524/2013- as számú, 2013 május 21-i rendelet a fogyasztói jogviták on-line rendezéséről, továbbá a rendelet módosításával kapcsolatban (ES) 2006/2004 számú, illetve a 2009/22/ES-es irányelv (a fogyasztói jogviták on-line rendezésének rendelete) alapjána kapcsolattartási hely a következő: Európai fogyasztói központ Szlovák Köztársaság, székhelye: Mlynské nivy 44/a, 827 15 Pozsony, (Bratislava) internetes weboldal címe: http://esc-sr.sk/

14.Vegyes rendelkezések

A Felhasználó elfogadja, hogy az KemVilág.hu Webáruházat saját felelősségére használja és a Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldal használata közben bekövetkező vagyoni, vagy nem vagyoni károkért. A Felek az esetlegesen felmerülő vitájukat elsősorban békés úton, maguk közt kívánják rendezni. Amennyiben a tárgyalások kezdetét követő 30 napon belül a Felek nem jutnak megegyezésre, úgy kijelölhetik a Budapesti Békéltető Testületet a vitás kérdések rendezésének elősegítésére. Amennyiben ezzel nem kívánnak élni, vagy a Budapesti Békéltető Testület segítségével sem jutnak megegyezésre, úgy a továbbiakban mindkét félnek joga van bírósághoz fordulni. A vitás kérdésekben a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény illetékességi szabályai az irányadóak.
 

TELEFONOS MEGRENDELÉSEK +36 15507815

MINŐSÉG

Minőségi termékeket kínálunk. Kizárólagos szállítók vagyunk különböző márkáknak.

ELÉGEDETTSÉG

Pénz visszafizetési garancia 14 napon belül. Hogyha nem elégedett a termékkel, visszafizetjük a teljes összeget.

JÓTÁLLÁS

Biztosítjuk a problémamentes és gyors reklamáció feldolgozását és garantált javítást. Jótállás: 2 év

GYORS SZÁLLÍTÁS

A raktáron lévő terméket 48 órán belül szálítjuk.

VÁLASZTÉK

Legalacsonyabb ár és egyedi kém technika.

a termék be lett helyezve a kosárba: